Zlot Hufca – Kilka najważniejszych informacji!

Już za moment odbędzie się Zlot Hufca Ziemi Zawierciańskiej 2019. Przypomnijmy sobie kilka najważniejszych rzeczy, które powinien znać każdy drużynowy, czy zwykły uczestnik na kilka dni przed wydarzeniem!

Rejestracja wszystkich drużyn harcerskich, które zapisały się na tegoroczny Zlot odbędzie się w sobotę (21.09.2019 r.) między godziną 8.00 a 9.00 na naszej Bazie w Kostkowicach (42-250 Kroczyce, ul. Wierzbowa 112). Pamiętajcie o tym, że transport w sobotę organizowany jest we własnym zakresie!

Zuchy, Starszyzna, oraz Instruktorzy Hufca, którzy nie przyjechali w sobotę, proszeni są o przyjście na godzinę 8.50 pod Miejski Ośrodek Kultury w Zawierciu w niedzielę (22.09.2019 r.), skąd autokar przewiezie grupę na teren zlotu do Kostkowic!

Jeśli chodzi o nocleg dla drużyn harcerskich z soboty na niedzielę to odbędzie się on w namiotach typu 10W oraz 10N, z użyciem łóżek polowych, materacy oraz podwójnej ilości koców! Prosilibyśmy jednak o rozważny dobór garderoby na czas trwania zlotu. Dni co prawda potrafią być ciepłe, ale noce mogą dać w kość. Dla zmarzluchów przygotowana będzie całodobowo wrzątek oraz ciepłą herbata do ogrzania 🙂

W obydwa dni zapewniony będzie ciepły posiłek dla uczestników ze strony organizatorów. Będą to odpowiednio obiadokolacja w sobotę oraz obiad w niedzielę. Na pozostałe posiłki każdy jednak musi się sam przygotować. Szczególnie polecamy głodomorom zabranie podwójnej ilości łakoci – nie dość, że starczy ich dla Was, to i innych też poczęstujecie 😉

W niedzielę (22.09.2019 r.) wszyscy uczestnicy zlotu wrócą autokarem do Zawiercia pod Miejski Ośrodek Kultury około godziny 16-18. Ze względu na dużą ilość uczestników transport ten będzie jednak podzielony na dwie części.

Co organizatorzy polecają zabrać ze sobą?

  • Mundur, chustę swojej drużyny lub gromady oraz pas harcerski.
  • Menażkę oraz wszystkie potrzebne przybory do sprawnego zjedzenia posiłku. (kubek i sztućce też!)
  • Jedzenie na caaaały sobotni dzień (no poza obiadokolacją) oraz śniadanie w niedzielę.
  • Śpiwór – najlepiej ciepły. A jak nie jest ciepły to podwójną ilość skarpet.
  • Ubrania, które można będzie wykorzystać w każdej pogodzie, ale i ubrudzić nie będzie ich szkoda. Rękawiczki robocze.
  • Wygodne buty do chodzenia.
  • Przybory do mycia – a przede wszystkim szczoteczkę i pastę do zębów!
  • Stroje tematyczne (kto ma ten bierze!), które pomogą Wam lepiej wczuć się w czasy rycerskości.
  • Apteczkę oraz swoje ulubione gry planszowe!
  • Dobry humor oraz przyjaciela 🙂

Przypominamy również drużynom oraz zespołom hufcowym o organizacji niedzielnych „Bazarków” – stoisk promocyjnych daną jednostkę. Liczymy, że przygotujecie coś ciekawego oraz opowiecie nam czym zajmujecie się na co dzień!

Do zobaczenia już niebawem, na naszej Bazie w Kostkowicach! 😀